sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Uusi idea jouluksi

Olen taas innoissani!
Sain aivan uberhienon idean jonka toteuttaminen vaatii oveluutta, suhteita, taitavuutta ja kekseliäisyyttä, ainakin. Minun on oltava erittäin hienotunteinen ja anonyymi ja varottava paljastamasta identiteettiäni kuitenkin samalla olemalla tarpeeksi koukuttavan kiinnostava, mutta kuitenkin seurattava tilanteita kohteliaasti suomalaisen välimatkan päästä.

Seuraava projektini on joulukalenteri.
Uhrini on minulle tuttu, mutta emme nää nykyään juurikaan. En aio kertoa hänestä juuri mitään, ettei henkilöllisyys varmasti paljastu. Tiedän jo valmiiksi hänen osoitteensa ja muuta infoa, tosin tuskin pikku vakoileminen olisi haitallista.

Nyt aloittaessani projektin hyvissä ajoin jo kuukautta ennen, minulla on mainiosti aikaa suunnitella kaikki valmiiksi. Ennen joulukuun ensimmäistä päivää minulla on paljon tekemistä.
- keksittävä 24 eri "luukkua" kalenteriin: lauseita, tehtäviä, yllätyksiä, reittejä, vihjeitä... Kaikkein vaikein tulee olemaan viimeisen luukun suunnittelu, mitään liian suurta se ei saa olla. Tämä on varmasti hauskinta projektissa.
- suunniteltava kalenterin ulkomuoto: yhdellä kertaa en aio kalenteria lähettää, joten miten toteutan kalenterimaisuuden? Varmaankin teen kaikista "luukuista" samannäköisiä. Pitäisi varmaan ostaa uusia kirjekuoria ja postimerkkejä.
- entä toimitus? Käytän tottakai vanhaa tuttua postilaitosta, mutta lähetänkö kalenterin suuremmissa erissä (kuinka suurissa) ja miten kirjoitan osoitteen kuoreen paljastamatta käsialaani. Minä päivinä kirjeet kannattaa lähettää ottaen huomioon mahdolliset pyhäpäivät, jolloin posti ei kulje?
- Kerronko ollenkaan kohteelle kuka olen? Annanko esimerkiksi tämän blogin osoitteen?
- Uskallanko edes toteuttaa ideaani?

SAA AUTTAA!

1 kommentti:

  1. No ainakin vaikuttaa ihanalta idealta! :D Vaikutat ihanan persoonalliselta ihmiseltä. ^^

    VastaaPoista