maanantai 6. kesäkuuta 2011

Yllätyskirjeen päätös

Apua, mitä ihmettä olen puuhannut koko kevään. Anteeksi kauheasti että tämä tulee näin myöhään, mutta taisin jotenkin ajatella että olen jo tehnyt tämän päivityksen..

Eli viimeiset kuulumiset  Yllätyskirje yllättäjälle -projektista. Avustaja-lukijani lähetti sähköpostin kautta kaverin tunnelmia, jotka laitan tähän nyt ihan muokkaamattomina.

"Kaverini sai kortin tänään, hän tosin heti epäili, että minulla on jotain tekemistä asian kanssa :D
Tässä on meidän mesekeskustelusta poimittu hänen kommenttejaan kortista:

"se oli iha hauska.. ku se käski jättää talvitakin taskuun jotai mukavaa syksylle yllätykseksi.. olin viime vuonnaki tosi jättäny muutamii kolikoita.. ehkäpä jätän ne sinne taas"
"sinänsä kiva ku sai kortin museosta, ku iteki oon lähettäny maalauskortin,  museosta saadut kortit tulee siis pistää kiertämään  ",
" en ny sitte käytäkkää niitä rahoja jotka o jo vuode lojunu mun talvitakin taskussa, ku tuon kortin myötä ymmärsin miten hauskaa ne o sieltä tosiaa löytää",
"no nyt perkeles sitä taas haluisi ite lähettää"
"



Kiva että tyyppi tykkäsi. Tykkäsin itse eniten tuosta viimeisestä kommentista, jossa tyyppi sanoo että haluaisi nyt itsekin lähettää jollekin yllätyskortin.
Yllätys kiertämään!


Jos joku keksii lisää ehdotuksia tai tietää sopivia uhreja yllätykselle niin kertokaa vain :)

4 kommenttia:

  1. Voi, ihana kuulla myös kommentteja kirjeen saajalta! Minulla on eräs masentunut ja sosiaalisia tilanteita kammoava ystävä, jonka elämässä tapahtuu tällä hetkellä hurjia asioita. Hänelle soisinkin tapahtuvan jotain pientä kivaa, voin antaa tarkempia tietoja jos haluat!

    Olen itsekin yllätellyt ihmisiä, en vain postitse mutta myös monella muulla tavalla (ihmisten taskuihin ja laukkuihin jätetyt pienet laput ovat aivan hurmaavia!), ja tykkään tästä blogista aivan hirveästi. Kaikkea hyvää sinulle! <3

    VastaaPoista
  2. Noora: Hei! Kaverisi kuulostaa aika sopivalta uhrilta (tuo sana on ihan kamala mutta olen vähän laiska keksimään uutta). Mielellään kuulisin enemmän: minkälaista kirjettä kaveri kaipaa, kaunista vai hauskaa? Vai mysteeriä?
    Saattaisin nyt kesän aikana olla tarpeeksi innostunut että kyhäisin jonkin ajatuksen.

    Yhteen aikaan minullakin oli tapana jättää lappuja joka paikkaan. nyt se on vähän jäänyt kun tuntuu että minut tunnistetaan..
    Kiva kun tykkäät blogistani! Iloisia päiviä sinullekin!

    VastaaPoista
  3. Toiveita antavaa, sanoisin. Elämänsä kun oikeasti tuntuu olevan täynnä epäonnea! Hän itse on kuitenkin uskomattoman sydämellinen ja äärimmäisen taitava yllättämään ihmisiä lahjoilla ja sanoilla. Mitä kautta voisin antaa yhteystietoja tai muuta tarpeellista?

    VastaaPoista
  4. Noora: yritän keksiä jotain! voit laittaa tietoja vaikka sähköpostiin, elli-aliisa@hotmail.com.
    Sano kun olen lähetellyt tuonne kaverisi osoitteen ja muuta mitä haluat. Poistan sitten tuon osoitteeni tästä kommenteista.
    Millaista kirjettä/korttia en ainakaan saa lähettää?

    VastaaPoista